Podstrony
- Strona startowa
- Hałas Agnieszka Teatr Węży 01 Dwie karty
- Chmielewska Joanna Dwie trzecie sukcesu (SCAN dal
- Chmielewska Joanna Dwie glowy i jedna noga (3)
- Chmielewska Joanna Dwie glowy i jedna noga (2)
- Chmielewska Joanna Dwie trzecie sukcesu (3)
- Chmielewska Joanna Dwie trzecie
- Chmielewska Joanna Dwie glowy i
- Dwie trzecie sukcesu
- Koper Slawomir Afery i skandale Drugiej Rzeczpospolitej
- Nowakowski SÅ‚awomir Uroda i zdrowie
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- ines.xlx.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.PORYWACZE?Poniżej przedstawiam nazwiska 19 porywaczy wraz z danymi na temat ichzamieszkania z okresu pobytu w USA.Dziś wiadomo już z całą pewnością, że co najmniejdziewięciu z nich żyje.I ma się dobrze.American Airlines 11Boeing 7677:45 wystartował z Bostonu do Los Angeles8:45 uderzył w Północną Wieżę World Trade Center1) Satam Al Suqami miejsce zamieszkania:Zjednoczone Emiraty ArabskieSaudyjczyk wiek: 25 lat2) Waleed M.Alshehri miejsce zamieszkania:Hollywood, stan Floryda, Orlando, stanFloryda, Daytona Beach, stan FloridaSaudyjczyk wiek: 22 lata3) Wail Alshehri miejsce zamieszkania:Hollywood, stan Floryda, Newton, stanMassachusettsSaudyjczyk wiek: 28 lat4) Mohamed Atta miejsce zamieszkania:Hollywood, stan Floryda, Coral Springs,stan Floryda, Hamburg, NiemcyEgipcjanin wiek: 33 lata5) Abdulaziz Alomari miejsce zamieszkania:Hollywood, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: brak danychUnited Airlines 175Boeing 7677:58 wystartował z Bostonu do Los Angeles9:05 uderzył w Południową Wieżę World Trade Center1) Marwan Al - Shehhi miejsce zamieszkania:Hollywood, stan FlorydaZjednoczone Emiraty Arabskie wiek: 23 lata2) Fayez Ahmed miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 28 lat3) Ahmed Alghamdi miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 21 lat4) Hamza Alghamdi miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 20 lat5) Mohald Alshehri miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaBrak danych n.t.narodowości wiek: 21 latAmerican Airlines 77Boeing 7578:10 wystartował z lotniska Dulles w Waszyngtonie do Los Angeles9:39 uderzył w Pentagon1) Khalid Al - Midhar miejsce zamieszkania:San Diego, Kalifornia i Nowy Jork, stanNowy JorkSaudyjczyk wiek: brak danych2) Majed Moqed miejsce zamieszkania:brak danychSaudyjczyk wiek: brak danych3) Nawaq Alhamzi miejsce zamieszkania:Fort Lee, New Jersey i Wayne, stan NewJersey oraz San Diego, stan KaliforniaSaudyjczyk wiek: 25 lat4) Salem Alhamzi miejsce zamieszkania:Fort Lee, New Jersey i Wayne, stan NewJerseySaudyjczyk5) Hani Hanjour miejsce zamieszkania:Phoenix, Arizona i San Diego, stanKaliforniaSaudyjczyk wiek: 29 latUnited Airlines 93Boeing 7578:01 wystartował z Newark, w New Jersey do San Francisco10:10 rozbił się w Shanksville, w Pennsylwanii1) Saeed Alghamdi miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 25 lat2) Ahmed Alhaznawi miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 20 lat3) Ahmed Alnami miejsce zamieszkania:Delray Beach, stan FlorydaSaudyjczyk wiek: 23 lata4) Ziad Jarrahi miejsce zamieszkania:brak danychLibańczyk wiek: 26 latJeden z nich, Mohamed Atta, otrzymał krótko przed 11 września 100 000 dolarów.Zleceniodawcą przelewu był generał Mahmoud Ahmad, szef pakistańskiego wywiadu, ISI.Ito nie jest jeszcze wcale tak bardzo dziwne.Ale z pewnością ciekawe jest, że ten sam generałw dniach od 4 do 13 września 2001 roku przebywał z oficjalną wizytą w Waszyngtonie.Podczas tej wizyty spotkał się z kilkoma przedstawicielami administracji Bush'a; Jegorozmówcami byli Collin Powell i George Tennett.Czy, w związku z tym, nie nasuwa sięautomatycznie podejrzenie, że szef pakistańskiego wywiadu mógł być w wielu sprawach po-średnikiem pomiędzy dwiema stronami? I czy nie staje się coraz bardziej oczywiste, że całatak zwana siatka Al Kaidy została stworzona, a następnie wykorzystana przez amerykańskąagencję wywiadowczą, czyli CIA? A tak zupełnie na marginesie, nazwisko Osamywymieniane we wszystkich językach świata, w języku arabskim brzmi inaczej.Zamiast BinLaden powinno bowiem się mówić Ibn Laden.Nawet w samym nazwisku człowieka, naktórego zrzucono odium odpowiedzialności za ataki, występuje przekłamanie.I tak jest z całąresztą.Władze opublikowały powyższe nazwiska już 20 września 2001 roku, jednak taknaprawdę nigdy porywaczy nie zidentyfikowano.16 sierpnia 2002 roku poinformowanoopinię publiczną, że nie zdołano zidentyfikować żadnego z rzekomych porywaczysamolotów, które uderzyły w WTC.Natomiast porywaczy rejsów 77 i 93 ustalono napodstawie eliminacji (!)OPERACJA DWIE WIE%7łEMoja hipoteza nie jest pewnie bardziej fantastyczna od tysięcy innych, które krążą odwielu miesięcy po internetowych stronach.Z braku jakichkolwiek dowodów jest to tylkohipoteza i taką pewnie pozostanie na wiele lat.Przemawia za tym fakt, że nawet burmistrzNowego Jorku utajnił wszystko, co działo się owego dnia w tym mieście na 25 lat.Ale możenasze dzieci lub wnuki dowiedzą się kiedyś prawdy, choć dla nich będzie to tylkopotwierdzenie mało już wtedy istotnych podejrzeń.W wypadkach udział brały samoloty dwóch typów i dwóch linii.Boeing 757 i Boeing767 linii American Airlines i takie same dwa linii United Airlines.Użycie samolotów jednejlinii byłoby z pewnością dla sprawców mało korzystne, bo podejrzane.Poza tym, na akcjachdwóch linii na giełdzie łatwiej było zarobić bez wzbudzania gwałtownymi ruchami podejrzeń.A z tego, co już wiemy jakaś osoba lub grupa osób zarobiła na tym krocie.Moim zdaniemmniej ważne jest to, że w wieże WTC uderzyły samoloty różnych linii.To nawet bardziejnaturalne.O wiele ważniejsze jest chyba to, że były to maszyny tego samego typu.Boeing'i767.O ile te dwa samoloty wbijające się w budynki widział cały świat, o tyle ostatnichsekund dwóch kolejnych, Boeing'ów 757, nie widział nikt.Zwiatu pokazano to, co po nichpozostało.Czyli nic.Co różni te typy samolotów? Niewiele.Jeżeli chodzi o pilotaż i zamontowaną w nichawionikę.Oba są w stanie wykonać lot właściwie samoczynnie od chwili startu do lądowania.Jednak Boeing 767 jest większy.Rozpiętość skrzydeł ma o blisko 10 metrów większą i jestwyższy o 2 metry.Zakładam, że sprawcy planując uderzenie samolotów w WTC chcieliuzyskać przede wszystkim efekt hekatomby dziejącej się na oczach widzów.Te uderzeniamiały mieć widownię.Pozostałe dwa - już nie.Najważniejsze było psychologiczne zagranie zpierwszymi uderzeniami.Wieże musiały zostać trafione widowiskowo.I równie wi-dowiskowo musiały się zapaść.Ażeby uwiarygodnić tezę o upadku spowodowanym tylkouderzeniem musiano sprawić, by wyglądało to realistycznie.Do tego potrzebne były samolotyduże.Takie, które po wbiciu się w wieże zostawią za sobą jak największe dziury.Ale nie tobyło najważniejsze.Tak naprawdę, to jedyne co różni istotnie te typy maszyn, to zasięg, a co za tym idzieilość paliwa, które mogą zatankować.Różnica jest dwukrotna.Aby zniszczenia wyglądałynaprawdę poważnie potrzebna była jak największa ilość paliwa, które miało i tak się spalić odrazu ale w sposób jak najbardziej efektowny.Poza tym, łatwiej pózniej bronić tezy ozawaleniu wież z powodu pożaru z użyciem 30 ton paliwa niż zaledwie 16 czy 17, jak miałoto miejsce w dwóch pozostałych przypadkach.Ponieważ niezależnie od tego, ile paliwazabrałyby Boeing'i 757, to nigdy nie mogłoby być go tyle, ile w Boeingach 767
[ Pobierz całość w formacie PDF ]